Endometrios avledningen

Idag fick jag ett brev från akademiska sjukhuset nere i Uppsala. Är ju tänkt att det är där
jag ska utföra min operation och ta bort mina cystor och samtidigt fixa endometriosen. Dock
förstod ja inte riktigt kallelsen, inte heller hon ja pratade med som ringde upp därifrån. Är det
bara en vanligt informationsmöte eller är det dags för operation? Hon skulle prata med min
läkare som ska utföra operationen och återkomma på måndag, tydligen en av dom bästa läkarna
som finns dessutom inom just endometrios. Det kändes galet awesome. Hur som så åker jag
knappast tur och retur 80-100 mil på en dag för ett möte, då tar jag det hellre över telefonen.
En ensamstående mamma är väll inte direkt den rikaste, men ska såklart fixa reseersättning.
Så ska bli intressant och höra vad som sägs på måndag, senast tisdag. Men äntligen är allt på gång
iaf, äntligen ska den där godartade cancern bort, och den där vidriga endometriosen. YEEEJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback