En sväng till sollefteå

Idag blir det en sväng till Sollefteå, för att hälsa på världens finaste mormor. Hon har haft
väldigt ont i nacken den senaste tiden, så har fått en massa hjälp. Och man blir bara så glad
över att se hennes ansikte som skiner upp som en sol då man hälsar på. Jag, mamma, moster
& min kusin som åkte dit. Älskade dessutom mormors kommentar "Skaffa en gammal gubbe
och gift dig med honom, se till att han är rik & har ett stort hus. Så du ärver allt då han dör".
HAHA, hon är så skön mormor :) Hon kommer verkligen bli saknad då hon såväl lämnar jordelivet,
men aldrig någonsin glömd. Bästa bästa bästa mormor, jag älskar dig.
 
Kom hem för bara en liten stund sedan, varit ute hela dagen. Eller ja sen 10.30 imorse. Va en sväng
med Amanda efter att morsan bjuppa på mat på Ullas :) Så nu blir det nog lugna kvällen, och låta
tankarna snurra på som vanligt. Hoppas alla får en fortsatt bra kväll :)
 
Jag och älskade mormor. Jag ser ut som en plattnacke tack vare ljuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback