Tjoho!

Haft en rejäl blogg paus nu. Sorry for that! Är iaf överlycklig över att äntligen fått in min
18mm plugg i örat. Blev så galet bra och jag är riktigt nöjd! Sitter och funderar på om jag
ska börja töja höger med till samma såklart, tåls att fundera på. Tar dock en sån tid och
jag har ett köksjobb att tänka på med, äsch vi får se. Har haft en fin helg med en väldigt
fin människa som står mig nära hjärtat. Och saknaden infinner sig redan nu jätte mycket.
 
Denna vecka blir riktigt lugn, eller ja lugn och lugn... Det är sportlov för Nemo, innebär 0 jobb
för mig och en överaktiv pojk i slutet på veckan ;) haha! Men man får försöka aktivera honom
på bästa sätt helt enkelt. Nu ska ja ta och ringa min fina och käraste vän Elionor och babbla
av mig lite, sånt som behövs. Älskar att ha en vän som henne, som alltid finns där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback