Är väll bland det värsta man kan ha

Ångest är väll bland det värsta man kan ha enligt min mening. Att hela tiden känna en
otrygg känsla vandra runt i kroppen, svårt att sitta still, få hjärtklappningar, vilja slita håret
utav sig, humörsvägningar, svettningar och en massa jävla mer. Så jävla less på den skiten
nu så ja snart hoppar som en ill iller. Jag vill kunna känna mig trygg, ha nån som visar att jag
finns här, ALLTID. Berätta hur bra person jag är, hur mycket ja betyder och aldrig vill leva utan
mig. Jag tycker om, eller ja tycker om och tycker om, jag älskar bekräftelse och att även ge
bekräftelse. Betyder nån nått för mig, då visar JAG det. Ja vill bara ta denna ångest och sparka
upp den i arslet på någon idiot, hårt! Så ja bara kan få slippa skiten. Ikv ska ja ut på en promenad
och rensa tankarna lite, det behövs.
 
Blicka alltid framåt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback