Puss

Maria tog världens sötaste bild på mig och Nemo igår, dock ser det ut som att jag tjuvhåller
honom på bilden. Det gör jag då inte ;) Min sötunge! Inte ofta man får en pussbild med min käraste
ägodel måste jag säga, så igår hade jag tur då Maria fick ta en bild. Han har faktiskt varit väldigt
pussig hela den här veckan hos mig, så det är mys med en go unge som gillar att kramas en massa.
 
Jag, Nemo & Maria var på crusingen igår med. Såg en hel del riktigt fina bilder, sen endel bilar som fan
inte ens borde få köra i ledet. Nemo blev riktigt fashinerad utav bilarna som hade såna där lyft grejer under
sig eller vad man säger. Va faktiskt riktigt fräsigt sj och se med. Nä nu har ja inte tid att sitta här mer, ska
iväg till morfar i väja och hälsa på med mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback