Här va det inte igår man skrev

Men hej där!
 
Här skrev man inte igår, snarare den 26/11 sist. Mkt har hänt den senaste tiden men inget
jag tänker dela med mig utav, saker som inte angår alla. Hur som haver lever jag som singel
mamma med glimten i ögat, jobbar, försöker leva livet, lägga ångesten åt sidan och ge fan att
grubba om allt och ingenting. Ser dock framimot denna helg nått så otroligt mkt, får se vad som
händer och sker efter den. Jag hoppas på det bästa, än så länge tkr jag enligt mig sj att det är
positivt. Hålla tummar och tår för lite lycka nu.
 
Hur som haver, precis kommit hem från jobbet. Jobbar ju som sagt extra inom köket igen, ska
dock söka mig in i handeln igen där ja trivs som mest. Har jobbat med min älskade mamma hela
veckan och ska även jobba med henne imorgon.
 
Är sjukt sugen på en piercing på bröstkorgen, precis ovanför tatueringen. Sitter och suger på den
karamellen om jag ska göra den eller inte, hmm! Som dom flesta vet så älskar jag verkligen piercingar
på mig sj och verkligen på andra. Nån sorts fetisch jag har kanske? hahaha, skadat :P Ni lär väll kanske
få veta om det dyker upp en till piercing.
 
Äsch detta får räcka för denna gång.
 
Vill btw att alla ska veta att jag har världens bästa vän, en vän som funnits i 12 år nu. En vän som jag
aldrig vill förlora och älskar utav hela mitt hjärta. Elionor Eriksson, evig vänskap skänker jag dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback