Så jäkla snällt!

Ja som ni kanske kan gissa så åkte jag såklart på jobb på tis, men inte klagar ja inte. PENGAR
PENGAR PENGAR, nästa månad kommer jag må så sjukt bra då lönen trillar in. Denna månad blir
dock jävligt tuff som 99% av alla månader, bit ihop och kom igen!
 
Så... Nemos pappa var en ÄNGEL och lät mig låna honoms tvättmaskin så ja kunde få tvätta en massa
sängkläder, kläder & handdukar. Till och med så jag inte hann tvätta klart allt där igår, så han ställde upp och
tvätta upp det sista åt mig också och kommer med det då allt är klart. Och det va typ 3 st till tvättmaskiner, haha!
Där snackar man räddaren i nöden.
Han kan va bra snäll den där karln :)
 
Hur som haver så har jag idag ÄNTLIGEN spikat upp min klocka i köket, si så där 6 månader senare. Bättre
sent än aldrig, så nu hänger den där och tickar. Tog även tag i att dammtorka köket, blir så lätt skitigt och
flottigt där inne från all matos.
 
Såhär kan det gå då inte haspen är på, rosa pantern över hela mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback