Nu börjar det likna något!

ÄNTLIGEN börjar man kunna stå på benen igen, känns så sjukt härligt så jag inte vet vad.
Trodde nästan där ett tag att jag var döende, haha! Men har haft orken till att städa och göra
det fint här hemma idag, varit och försökt få tvätt tid till veckan, fanns en på morgonen på tis
så man får "hoppas" lite att man inte åker på jobb då, för då får jag vänta u 1,5 vecka till nästa
gång såg jag ;P Jävla helvetes tvättstuga! Kanske ska fixa bättre tvätt tider eller utöka med en
till tvättstuga krambo mupparna.
 
Går även ut på jobb imorgon, och startar med en hel dag. Har lite spaghetti ben än, men det går
nog till sig efter en jobb dag. Känner mig faktiskt sjukt taggad för jobb måste jag säga, ganska
så less på att sitta hemma nu och va sjuk. Sen kommer även min älskade guldklimp Nemo hem
imorgon också, så får man ha honom tills på måndag innan han ska till Andreas igen. Mamma
och syster har ställt upp att ha Nemo då jag varit så sjuk, evigt tacksam deras hjälp och jag älskar
dom 2 till månen och tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback