Kom inte och säg till mig...

Är det något jag gillar i mitt liv så är det piercingar, töjningar & tatueringar. Nått som jag
tkr står för MIG, endast mig. Det innebär att jag gillar att smycka ut mig med dessa godsaker
helt enkelt, eftersom ja trivs MED det. Och det betyder alltså INTE att det är så att jag inte är
nöjd med mig själv bara därför, utan pimpar bara till min vackra utsida med sånt jag själv älskar.
Låter inte det logiskt? Därför kan jag störa mig otroligt mycket på dom som påpekar "du är fin som
du är.". "Du behöver inte allt det där för att du ska känna dig vacker." Vadå så om jag då smyckar ut mig
med sånt jag tkr om så blir jag helt plötsligt ful? Nä jag har faktiskt inte hajat grejjen alls med det där snacket.
Skärp er och var glada över att JAG gillar det som sker på min kropp.
 
Nu har ja 5 piercingar som inte syns, och 2 st i ansiktet, en inne i örat eller hur man säger, ett vanligt hål i
ena örsnibben och töjning i den andra. tatuering på bröskorgen & 2 st på ryggen. Kan inte direkt påstå att
dom är avskräckande i huvudtaget. Jag är glad över att ha VARENDA EN UTAV DOM.
 
 
En tjej jag tycker är riktigt stencool är denna, till och med gjort inplantat i pannan.
Nått jag dock aldrig skulle göra själv, men det är riktigt coolt och det står för henne.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Tänk att folk aldrig lär sig att knipa igen mun! Jag försöker lära mina barn att "har du inget snällt att säga, håll tyst" men det verkar som om det är bättre att lära vuxna den inställningen :/

Man behöver inte tycka lika, eller tycka om samma saker, men man ska fanimig behandla andra med respekt!

2013-02-26 @ 18:32:10
URL: http://diagnosmamma.wordpress.com
Postat av: Hella Starsprinkle

aww gulliga du!

2013-02-26 @ 19:56:00
URL: http://www.freakystarsprinkle.blogg.se
Postat av: Hella Starsprinkle

pengar på ditt konto nu :)

2013-02-27 @ 09:24:31
URL: http://www.freakystarsprinkle.blogg.se
Postat av: Hella Starsprinkle

heey,fick en avi i brevlådan igår,ska hämta ut idag.
det måste vara ponnys :)
Tänkte bara säga att jag hoppas du inte tog något personligt när jag frågade om du skickat etc.
Det var inte menat så.

2013-03-06 @ 08:14:04
URL: http://www.freakystarsprinkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback