Vila i frid

Dagen börjar bra som vanligt nu för tiden. Promenerad med världens finaste unge till skolan, blir
utringd på jobb, kommer hem och fixar lite kaffe & sätter mig på balkongen med en cigg. Då ringer
telefonen och då är det Amandus & Ulf som står utanför min dörr och vill komma in och umgås med
mig ett litet tag + att Amandus hade med sig en färdigköpt macka åt mig. Gullnos! Och Ulf hade fixat
mjölk, underbart med goa vänner som alltid finns där. Hur som haver så får jag sedan ett samtal 30min
innan jag ska på jobbet, ett väldigt tragiskt samtal som sätter mig i total chock. Och jag hoppas verkligen
du finner frid där du är nu, och du har funnits i mina tankar hela dagen lång. Ikv ska ett ljus tändas för dig.
Vila I Frid
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback