Grisarsle

Toddeloooooo! :)
 
Här var det dåligt uppdaterat. Så ska väll passa på att skriva av mig lite om det lilla som hänt iaf.
I lördags va det fest hos Holmberg då Janson fyllde 30 år, snacka om röj och fullare än en kastrull
blev man. Dra i sig 2 liter vin + turkisk peppar shotar sa ju sitt kan man säga ;) haha! Sen blev det
öl på krogen på det hela med. Stöp som ett grisarsle påväg ner till krogen med, så ena knäet var
alldeles lerigt då jag klev in där. Haha, pinsamt! Men kvällen va riktigt jävla rolig, tills senare på kvällen
då det bara blev en massa bajs prat man inte ska prata om. Klockan va väll 03.30 då man slog igen
sina stora blåa, vakna hela tiden på morgonen med ångest. Ångest över ingenting, haha! Så sjukt!
Värsta med ångesten är att den kommer precis när den vill, utan en enda anledning. Sen är den där
och jävlas som jag vet inte vad.
 
Men det gick ju över senare då Amanda smsa och sa att vi skulle ta en sväng till härnta. Och for, det
gjorde vi. Vi åkte dit för att gå in på coop ett varv, kolla in ica maxi ett varv, äta på sibylla sen åka hem
igen för att hänga med henne på nån dans som va på folketshus. Man kan ha riktigt skeva dagar tillsammans
med den där underbara kvinnan, hähä!
 
Och idag kom min lilla skummbanan hem igen, mysgosen min. Som man saknar honom då han är
hos sin pappa. Fick han såpbubblor av mig, så kan säga att idag har han stått på balkongen och blåst
som en dåre :) Sen har vi bara myst hemma, regnat på eftermiddagen och även nu. Hoppas på bättre
väder imorgon då det ska tändas brasor här och var. Jag & Amanda var även ute och dela ut våra cv:n
på lite butiker idag innan jag hämtade Nemo. Så jag var uppe 07.00 imorse för att duscha & fixa mig för
att sedan dra iväg och fixa så man kanske kan få nått jävla jobb. Håller tummar & tår nu på att nån nappar.
 
Kom ju även på att jag glömt säga att jag piercade min earl igen här om dagen :) Så jävla nöjd!
Och för er som inte vet vad ja menar så är det uppe på näsbenet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback