Det rycker i piercing & tatueringsnerven

Hej hej hej, hemskt mycket hej kära bloggläsare. Här sitter man som ett ufo med faktiskt ett
leende på läpparna. Har precis rensat mina tankar lite med min älskade vän Elionor, och det
känns fruktansvärt skönt. Skönt att nån annan förstår precis lika lite som jag gör, att det inte
bara är jag som är ute och cyklar på nordpolen.
 
Åh jag har fått ett sug att vilja pierca mig mera. Men äscha, det ska jag inte göra. Det räcker
med dom jag har och ska intala mig det riktigt också. Men är det nått man älskar så är det
ganska så svårt att BARA släppa det, man får lära sig att allt går inte alltid som man vill och
kan bara. Mesta som stoppar mig är jobbet då jag inte får ha mina piercingar i ansiktet då. Och
under kläderna har ja inte så mycket mer att pierca :P Funderade ett tag på bröstkorgen, precis
ovanför Nemos namn. Men jag hejade mig. Och just ja, jag är i full gång att töja höger öra med
nu, är än så länge på 5mm :) Wiho! Iaf nått jag känner mig nöjd över.
 
Min tatueringsnerv kliar som fan med, kan inte någon ge mig pengar så jag kan få tatuera det
jag så hemskt gärna velat göra väldigt länge. Bah, bajs pengar. Nä nu ska jag ta lite kaffe och
ge mig sj så mycket bekräftelse med att jag är värd allt det goda i denna värld. :) Toddelo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback