2st som står mig nära hjärtat

Jag har 2 väldigt väldigt vädligt fina vänner som står mig otroligt nära hjärta som jag känner
att jag vill dela med mig lite kärlek till här på bloggen. Om ni bara visste vad ni betyder, och
vad ni hjälper mig i jobbiga situationer.
 
Elionor - Min älskade habibi sen snart 12 år tillbaka, jag älskar dig och vill aldrig förlora dig.
INGEN, absolut ingen känner mig så väl som du gör. Och det finns ingen som förstår och stöttar
mig på samma sätt och har ditt förstående till ens mående. Du är det bästa som hänt mig inom
vänskap, och det kommer aldrig in någon som kommer kunna slå det.
 
 
Amanda - Vi har inte ens känt varandra 1 år, men det är så otroligt hur nära vi kommit varandra
ändå. Jag är jätte glad som har din vänskap, och att du alltid finns nära tillhands. Hoppas våran
vänskap blir LÅNG, för någon som dig vill jag inte alls förlora. Jag älskar dig finaste Amandus.
 
 
 
Avslutar med en väldigt fin text ur en låt.
 
Baby, I'm staring at a piece of us
Shattered on the sidewalk
Tragic, broken like a china doll
Burning like a gun shot

My heart was beating
And so was yours
We threw each other
Down on the floor
My heart is breaking
It's made of glass
I guess anything that's good never ever lasts.
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback