Piercing

Ja nu snackar vi faktiskt inte om mig, utan om denna kvinna som ja piercade
i septum igår. Fan vad jag är grym på att pierca och hade gärna fan piercat
folk då jag tkr det är sjukt jävla kul och vet hur man hanterar sånt. Jag har ju
själv gjort alla på mig förutom i själva öronvingarna & tungan. Dock funderar
jag på att pierca en Earl på mig sj, ska dock fundera i någon dag till faktiskt.
(hon är btw inte den första jag piercar heller utan har gjort det på x antal personer)

En nöjd Emma!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Huuur nöjd som helst. :D Ska bara finna mig en mindre ring då jag tycker denna är så stor, men det blir inte förrän det hunnit läka lite. Du var ju sketa bra på det där, sa till och med åt mig att andas. :P hahaha..

2012-05-08 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback