Jag mår så braaaa!!!

Helvete vad bra jag mår, ja ler av lycka hela tiden. Så jävla svårt att förklara för
er hur jävulst bra det känns i mitt hjärta. Har hittat världens underbaraste kille, dö
snygg, fantastisk, otrolig och ja jag kan fortsätta mkt mer. Åh vad jag tkr om dig
min fina fina fina Marcus! <3 Måste fixa fler bilder på min man!



Annars så kom ja nyss hem från coop, skjut mig säger jag bara, haha! Allt jävla
folk och dom kör som nå jävla idioter på parkeringen, springer som huvudlösa
höns inne på affären. Fan andas folket, andas! =) Blir öl drickande för mig och en
vän ikv, bara slappa och vara och snacka en massa jävla dynga. Sen blir det nog
Kramfors på måndag, för ja måste vänta på 2 beställningar ja beställt hem innan
jag sticker. Hade hellre velat åka imorgon och fått träffa min Marcus, men men bara
att härda ut 1 dag extra helt enkelt. Hoppas alla får en fantastisk dag/kväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback