Blivit helt tokig?

Alltså, jag har blivit helt tokig tror jag. Fan från 1 my little pony ena dagen
så är jag helt plötsligt uppe i 18st nu. Helt fantastiskt! Var hos en gubbe idag
som hade fan lätt över 100st my little ponys, det slutade med att ja kom hem
med 7st därifrån. Och vi får komma dit igen jag & Therese och köpa fler om vi
vill! :D haha! Snacka om nostalgi, nu står dom fint i mitt vitrinskåp och pryder
en hylla, och inte kan man sluta att titta på dom ^^ Dock tänkte jag höra med
nån av er som läser min blogg OM ni äger Clover, den ja lagt upp på bild här nere,
jag är verkligen ute efter den och verkar aldrig hitta den, en av mina favvo ponysar
då jag var liten, just därför jag VILL ha den. Kan hoppas på att nån av er äger en och
är villig att släppa den för ett bra pris till mig ;)

Detta är Clover som jag är ute efter :)



Och detta är min samling än så länge, dock 17st på bilden då min 18:e my
little pony lär komma vilken dag som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback