Man ska inte känna efter så j*vla mkt

Godkväll... tog ett bad med Nemo tidigare och sedan lirade jag
lite tv-spel med honom efter det. Och till middag idag så tror jag
han tryckte i sig 20(!!) köttbullar, haha jag undrar även idag vart
allt får plats i honom? Nu sitt ja bara och väntar på att det är lägg-
dags för honom så man själv kan lägga sig ner och slappna av nu
då jag är så ruskigt äckligt trött, eller ja man ska nog inte känna
efter så j*vla mkt, finns dom som har det värre, det gör det alltid.

Och imorgon har ja lite telefonsamtal som ska ringas, sen blir det
en rejäl städning här hemma IGEN, är det nått jag är less på så
är det att städa och dona hela tiden i lägenheten, fattar inte hur
det kan bli så jävla stökigt hela tiden... leksaker och så kan jag ta
på golvet, men odiskad disk som Jesper skulle ha diskat är inte
gjord och jag HATAR odiskat!!! Så det ser ut som om jag måste ta
hand om det även idag, suck... Nej nu ska jag bli på lite bättre
humör och poppa lite musik :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det är riktigt skönt att det snart är över.. som man väntat och längtat! =) kan inte fatta att det varit såhär sedan juli!

2012-01-22 @ 19:38:47
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback