Fan jag har blivit besatt

jag har blivit så sjukt besatt utav Nemos tv-spel legostarwars, whats up with
that liksom?! Haha, slår jag igång det är jag fast i fleeeera timmar. Ioförsäg har
jag svårt att tycka om tv-spel eller ja spel i huvudtaget och fastnar ja för nått ja
då fastnar jag verkligen. Wierd! Blev iaf toknöjd med mitt hår efter färgningen med,
blev mkt bättre än vad det var innan, mörk färg med en skvätt rött i, så mkt mer
jag faktiskt. Därimot så slog tanken mig att jag är juh så sjukt korthårig om man
jämför med va jag hade förut, då jag hade långt hår behövdes det 3-4 färgflaskor,
nu behöver ja typ 1½-2 st färgflaskor, it hurts! Väx mitt älskade hår, VÄX! Nog för
att det är billigare med kort hår, MEN det är då bra mkt snyggare med långt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback