En fet jävla brud



När jag kom på tänka på en sak bara sisådär, så undrar jag hur
vissa vänner/föredetta vänner tänker med i vissa situationer. Har
man ett problem med sin vän, varför ska man då blanda in folk
som inte har med saken och göra? Riktigt många som gör så för
att sänka personen så snabbt som möjligt, och +:et på det är att
knivhugga personen då han/hon redan ligger ner i princip.
Varför gör vi så? Varför ska vi alltid göra oss värst? För man tkr
egentligen man borde tänka ett steg extra och fundera på hur skulle
DU må i den tragiska situationen då du ligger ner?

Visst ärlighet varar alltid längst, det tkr jag själv. Sen finns det saker
man önskar man fått ogjort i sitt liv, och ja det är inte lite saker, men gjort
är gjort och man får fan lära sig leva med det också. Jag kan säga att
Jesper vet varenda detalj där jag handlat fel och tänkte fel banor,
och för att dra upp en utav dom så var det en snubbe jag träffade
i ö-vik. Jag hade det just då inte bra med Jesper då han hade sårat
mig så jävla mkt pgr av en fet jävla brud här i Umeå, det var som en
sak att "Ge Igen" om man säger så, men i efterhand förstår man hur
jävla fel allt blev. Varför ska man alltid va värst? Som jag skrev längre
upp i detta inlägg.... Varför?!!! Jag blir lite arg, för jag förstår inte...

(Jag påstår alltså inte i detta inlägg att det bara är mina vänner eller
mina föredetta vänner som är asswipes, även jag själv, och det är
inget ja tänker förneka, finns nog ingen på jordens yta som är felfri.)

Update:
Ja ni ser juh i inlägget, nu skulle jag vara värst genom att påpeka att
denna brud var fet, bara för att det kändes så sjukt bra för stunden.
Måste handla om någon överlevnadsinstinkt eller nått, man fruktar vad
verkligheten egentligen givit en...

Ännu en update:

Detta inlägg är INTE personligen menat mot någon alls!

Kommentarer
Postat av: Fanny

vet inte varför.. men ja känner att du tycker ja borde ta åt mig gällande detta inlägg! dont know? hm.

2012-01-19 @ 17:17:24
URL: http://ladyfi.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ser tiden då ditt skrevs... och när mitt skrev! ja hoppas innerligt inte att du tog illa vid mitt inlägg ja skrev? haha! för handen på hjärtat hade ja inte ens dig i mina tankar just då! men när ja läser detta så ser jag att du tagit åt dig regält! o inte bara lite heller! Nåväl.. min text va inte till dig, dock fattar jag att din va till mig, o du som skrev att vi inte hade något otalat! :) hm..

2012-01-19 @ 17:26:22
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback