Råka klämma till

Nemo har länge suktat efter lego batman och turen som vi hade idag
så fanns det inne på spelbutiken, så med inlämning av andra spel så kostade
det spelet endast 60:-... så en överlycklig grabb hade vi! Och sedan direkt efter
blev det Max för hela slanten. Min lilla ängel har haft så bra dag! Och han somnade
fint för en liten stund sedan.

Hehe sen har jag en dill på hår som ni vet, vill att det ska va så fint som möjligt om
man kan osv, så efter ja duschat Nemo idag så tog jag lite silicon droppar i hans hår
som gjorde det alldeles mjukt och fint på honom, brukar även ibland köra inpackningar
på honom, hans hår är så fint och tjockt så vill inte riskera att förstöra och torka ut håret
med endast schampo. Råkade även klämma lill-fingret hans i nagelklipparn efter duschen
också, och huga vad hemskt det kändes. Som tur så var det inte hårt utan ja liksom bara
råka klämma till skinnet lite så Nemo blev upprörd, men efter många pussar & förlåt kramar
så gick det över snabbt. MIN LILLA ÄLSKLING, GUD VAD MAMMA ÄLSKAR DIG MASSOR!!



Kommentarer
Postat av: Emily

Men hördu! Vågade du handla på bolaget utan giltigt ID? Och kom undan med det? Trodde de var stenhård koll på datumen där :P

2012-02-21 @ 20:21:43
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha jaha okej! Ja, jag har aldrig vågat handla på systemet utan giltigt ID. Ska bli skönt att få ett nytt nästa vecka. Känns lite off att be andra köpa ut till mig när ja är tjugofyra :P

2012-02-21 @ 20:25:11
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback