Ska inte oroa er

Åkte till premärvården igår och kollade hjärtat, gjorde ekg, tog blodprov,
blodtryck, syresättningen i blodet & dom lyssnade på hjärta och lungor med
stettoskåpet (stavas?). Men dom kunde som TUR va inte hitta något fel på
hjärtat iaf. Konstigt bara att jag har en tryckande känsla över bröstkorgen sen
i onsdags. Blir att sluta försöka stressa som en jävla dåre hela tiden och börja
ta det lungt.

Vill tacka helt fantastiska och underbara Maria som följde med mig!

(Ignorera mitt snea fylle försök att se snygg ut)

Kommentarer
Postat av: kikkis jihan

Är de inte hjärtklappning då?

2011-10-31 @ 10:05:26
Postat av: Cicci

Vad skönt att höra att det inte var hjärtat! Alldeles riktigt Mikka, Stresse ner och lägg tid på dig själv/familjen :) . stetoskop btw ^^



Kramis

2011-10-31 @ 10:19:38
Postat av: Tezz

Låter helt klart som ett stress symptom Mikka, jag hade såna tryckningar när jag gick 3:de året på gymnasiet pga stress.. lugna ned dig och sov ordentligtså borde det gå bort ^^

2011-10-31 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback