Men vilken sovmorgon!

Märks att Nemo inte är riktigt 100 än, tog jätte länge innan han somnade igår kväll
så det resulterade i att jag vaknade av mig sj 10.30 och upptäckte att Nemo sover
än. Så blev att väcka honom också. Snacka om sovmorgon! Idag har han haft
väldigt vändande humör, från och va glad och gó till att bli fan himself... just för
stunden är han iaf super underbar.

I övrigt är dom inte klar med badrum & tvättstuga ÄN, jag är less och åter less,
nästan så jag har lust att byta lås på ytterdörren och göra klart skiten sj så det
blir klart nångång! Less på att inte kunna duscha, less på att hinkspola, less på
att borsta tänderna i köket, less på att gå och tvätta i kvarterslokalen(och duscha),
less på att tvätta händer och face i köket... jag vill ha tillbaka mitt badrum nu nu nu!
Och jag vill också ha tillbaka heeela min lägenhet, kunna utnyttja hela den! Gah!!!

S K I T K O R V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback