Det va tungt men har blivit bättre

Idag känns som en bra dag, jaa en bra dag med en aning dryghet i faktiskt.
Lämnade Nemo på dagiset 09.15 idag och börjar inte jobba förens 15.00, så
det är ungefär 6 dryga timmar då innan man börjar. Lämnar Nemo tidigare
för att jag och fröknarna kom överens om att köra så ett tag för Nemo känner
sig aldrig med i "gruppen" på dagiset och tok grina då ja lämnade honom och
kände inte alls att han hörde dit. Men nu då han fått börja vara med på en
massa så går det sååå mkt bättre, han grinar inte då jag lämnar honom o
han gnäller inte lika mkt längre om att han ska till dagiset. Så skönt för honom!

Men jag känner samtidigt en stor ångest över att lämna honom där då han lika
bra kan vara hemma med mig flera timmar till innan ja ska på jobbet, känns
som att jag på något sätt sviker honom fast jag egentligen inte gör det, detta är
juh bara toppen bra för honom, han lär sig så mkt på dagis och får en massa
vänner, sånt som han inte alls skulle lära sig lika bra om han bara satt hemma.

Checka in hårdingen


Kommentarer
Postat av: hanna w

Du behöver inte känna dig så Mikaela! <3



Barn utvecklas nå enormt då dom är på dagis varje dag flera timmar :) men det är ju logiskt.

2011-10-24 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback