Klapp på axeln?

Nä nu ni, nu ska ni allt få höra hur jävla fucking awesome jag varit med mitt hem idag! Jag har tvättat 2 maskiner tvätt, jag har dammat ÖVERALLT (typ), bytt i den satans äckliga kattlådan, och plockat undan en massa skit! Dammsugningen kör jag imorgon innan mor kommer förbi.

Och fy satan vad jag är sugen på att tatuera mig, har tänkt mig en tatuering på bröstet med Nemo´s namn & födelsedatum och en massa fint runt omkring den. Skulle sitta riktigt awesome! Hamnar han nära hjärtat dessutom. Vad tror ni om det? skulle det funka?

Så jävla awesome med tatuering på bröstet!



Detta måste jag även göra, så jävla fräckt!


Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

hehe en sån ska jag göra härnäst.. Med hjärta, Wildas namn och lite döskallar och rosor.. Det är såååå sjukt jäääävla snyggt!! =)

2011-03-10 @ 14:55:26
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Ja precis på bröstkorgen! Eddie ska göra den, har planerat den i flera månader.. Men gruvar mig eftersom jag gjrode en på brööstet förut och de gjorde sjukt jävla ont..

2011-03-10 @ 16:14:11
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Meen du! Jag spånade redan innan du skrev att jag funderade på att göra nått annat.. har inte skrivit ut de efterosm ja inte ville ha som någon annan!=) Men kör på det du ska göra. så tar jag nått annat =) Har ju endå min dotters namn på nacken! =)



Kom på annat jag kunde göra som faktiskt skulle bli snyggare =)

2011-03-10 @ 16:20:36
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback