En jävla massa otur

Jag och Nemo är påväg hem från dagiset. Då fick jag den brilljanta ideén att vi
genar över fotbollsplanen där det går skoterspår och en massa folk gått så går
det mkt snabbare hem. Jo tjena, hade juh vagnen med mig också så det var för
det första ett helvete att dra den i snön, sen då jag skulle gå över till ett annan
skoterspår som gick bredvid för att komma åt rätt håll hemmåt tro inte på fan att
jag då åker ner med båda benen i snön ända upp till knäna. Så där satt jag fast
med en Nemo som såg mest förvånad ut och undra vad jag höll på med, bad
han backa och dra vagnen med sig till skoterspåret, och eftersom han är så lätt
va det ingen fara för honom att åka ner i snön och fastna som jag. Så jag satt
där och försökte dra upp mina ben med all kraft, till slut så kom jag loss och fick
gå värsta omvägen för att komma på samma skoterspår som Nemo, Pju!

Sen skulle jag fixa kaffe och ville värma på det i micron lite, såklart då jag
värmt klart det och ska ta ut muggen slår ja i muggen i microluckan och jag
tappar muggen och det skvätter kaffe överallt och på mig. Aningen bitter jag
då blev. Så det var bara att torka och ta nytt jävla kaffe.

Kommer typ spränga upp hela lägenheten när jag ska laga mat eller nått sedan
bara för att denna otur ska förfölja mig. BAD LUCK.

och nu då jag läste igenom mitt inlägg upptäckte jag varenda jävla gång jag
skulle ha skrivit "muggen" skrev jag "muppen". Tragisk dag, verkligen.



Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

är det nu jag ska lägga upp video och ny bilder från efter jag hämtat Nemo på dagis?? xD :P

2011-03-23 @ 15:51:12
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Haha låter som en helt underbar dag vännen ;)

2011-03-23 @ 16:02:29
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback