Detta kommer bli en underhållande dag

idag ska jag ta kort för till mitt nya leg som ska fixas, känns sisådär då legkort
ALDRIG blir riktigt bra eller som man tänkt sig. Men tyvärr ett måste att ha då det
jag har nu gick ut 20101114. Så nu måste sminket sitta PERFEKT, håret vara
PERFEKT och kläderna måste vara PERFEKT, har en sjuk jävla ångest då det gäller
kort. Samma i den där jävla skolkatalogen ni vet som man tog i skolan, ett helvete
med att få det att se bra ut. Sista året på Nordvik då vi tog kort till skolkatalogen
är den enda som jag är nöjd över hur jag blev. Riktigt illa! Ja ni kanske får se nått
resultat senare på hur kortet blev ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag måste också ta och fixa ett nytt leg snart.. Mitt har dock inte gått ut än, men jag är verkligen inte lik mig. Jag är blond och några pannor lättare på kortet haha..

2011-03-31 @ 10:21:38
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Fanny

mohaha.. de där kortet ha jag tagit :D

2011-04-01 @ 23:27:09
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback