Suck :(

Och inte blev det nån sthlms resa för mig i helgen, Micke bestämde att
åka ner redan på fredagnatt och åka hemmåt igen på lördag så fort dom
packat bussen. Typiskt säger jag :( Men ja, blir väll kanske en sväng ner
till kramfors iallafall så man kan besöka mormor och höra hur hon mår. Nemo
& Jesper ska ut till honom´s mamma och ha kul där lör-sön, och ensam hemma
har jag faktiskt ingen lust att vara, men ja om inte nån vill komma och vara med
mig förstås?! ;) har iaf nyss diskat, och fixat lunch till Nemo + att vi var ute och
lekte i lekparken ett tag också :) Så här har det hunnits med lite, ska fixa facet
strax så man ser normal ut då det är dags för jobb ;) Hoppas alla får en fortsatt
bra dag, för det ska attans jag ha iallafall! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

du får åka ner hit xD

2011-06-08 @ 19:47:34
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback