Grovt utvecklingsstörda mammor!

En grabb som bor i samma kvarter springer runt och slår min son och grannflickan med
en pinne, han spottade även på dom tidigare. Jag såg ena gången då jag gjorde det och
sa till med skarp röst hans namn (kmr även en snubbe gående förbi som säger åt pojken
att man slåss inte med pinnar!), det resulterar i att han springer hem tokgrinades till sin
mamma och säger att jag skrikit på honom (som jag då inte gjorde!), hon kmr upp börjar
säga att jag ska hålla koll på min unge och försvarar sin egen, MEN Nemo & grannflickan
hade INTE gjort något utan denna pojke kom fram och börja slå dom på armarna med
pinnen då jag sa till (hade alltså suttit på balkongen ett tag). Men att hon ber mig hålla
koll på min unge så måste juh hon totalt va ute och cykla?! Man kmr väll inte till en annan
föräldrer och säger att jag inte ska säga till hennes son då han slår MIN son och grannflickan
på armen med en pinne, skulle jag ha sagt "Men vad bra ... fortsätt slå med pinnen!",
sa åt henne då hon gick iväg sur att hon ska hålla koll på sin jävla unge då han springer
runt med pinnar. OCH denna unge är ALLTID jävlig med alla barn i området, och så fort
nån av dom andra barna säger nått till den ungen springer han hem grinandes till sin mamma
och hon kmr traskandes och skäller på dom andra barnen, hon tror alltså att hennes son
är en ängel och aldrig gör något dumt. Och detta har jag sett x-antal gånger. Man tar
väll reda som föräldrer vad som hänt först innan man går och anklagar nån annan, klart
hennes son säger att han inte gjort något, vems egna barn gör inte det?! "jag har inte
gjort något" är deras replik. Men som vuxen människa anser jag att man frågar först innan
man börjar öppna käften på ett olämpligt sätt. För det var trotts allt hennes son som skulle
ha sagt ordet FÖRLÅT till MITT barn och grannflickan! Ser ja Nemo göra något sådant då
får han också höra det, inge synd om Nemo om han gjort något dumt, han får ta konsekvenserna.
Endel ska inte få bli föräldrar helt enkelt.


Sen din anonyma tönt som skrev:

Anonym om så jävla roligt
-Att du orkar försvara en nolla.


Försvara? Vadå försvara? Handla det om att försvara någon bara för att ja skriver att
man ska lägga ner med att haka upp sig på stavfel?! HAHAHA, stå för vem du är ist mupp!!

ONDA ÖGAT PÅ DIG & värdelösa morsor!








!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså det var jag som skrev det.

Tyckte bara det var så genomskinligt vad du syftade på.

2011-07-14 @ 20:21:47
URL: http://pixiepickadoll.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Synd att jag inte var där när hon kom, då hade jag nog också sagt något liknande som du sa.. Vissa mammor är lite väl mycket.

2011-07-14 @ 20:28:58
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

så de är inte "yberlöjligt" av din inte så smala vän att sitta och skriva till andra att dom är skitfeta????

2011-07-14 @ 20:47:20
URL: http://pixiepirate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver inte tala ner mig. Jag tycker det är lika löjligt att skriva att någon är fet.. och ännu mer löjligt att försöka trycka ner någon genom att skriva kränkande kommentarer som inte stämmer.

sen kan jag inte med riktigt att du spelar åt båda hållen.

det var min åsikt.

2011-07-14 @ 20:56:00
Postat av: Anonym

Jag ser vad du skriver. Och jag fattar vad du menar. Men saken är den att du hade aldrig kommit dig för att skriva detta inlägg om du inte läst emmelist kommentar i zabines blogg. Och när du skrev detta inlägg så valde du väl själv den sidan du vill spela på?

Jag gav min åsikt, sen när blev det en kamp att få yttra en åsikt?

2011-07-14 @ 21:11:48
Postat av: Anonym

Löjligt att du får ha en stark åsikt men du brusar upp när någon annan ger sin syn på saken.

jag ville inte mer det var DU som skrev och undrade om jag gav upp? öhn :s

adjö

2011-07-14 @ 21:20:59
Postat av: Anonym

L Å G T

adjö

2011-07-14 @ 21:25:50
Postat av: Anonym

Va? Varför liksom..

2011-07-14 @ 21:35:13
Postat av: hanna

fyyy jag hatar sånna föräldrar!!!! har en unge på våran gård som brukar vara hos sin mormor som bor här. heeeelt vidrig liten flicka som är nått av de elakaste jag träffat. men i detta fall brukar även denna mormor sitta på gården och se allt men ändå inte säga till!!?? va i heeeela!! hon slåss, snor leksaker av alla andra barnen, spottar, snor gungor mitt framför ögonen, ställer sej mitt i rutchkanan så barnen inte kan åka ner.. u name it!! jag har skällt ungefär 1000 gr på ungen och till och med burit henne skrikande bort från lekplats området hahah

2011-07-15 @ 08:38:19
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback