Toddilo!

Godmorgon Godmorgon folket, sovit som en prinsessa inatt, och man får se det postitva med ungefär 1½ timmes sovmorgon då Nemo inte ska på dagis nå mer denna vecka och då man slipp kliva upp 7 :) Sitter med en grymt god kaffe, Nemo kollar på transformers.... funderar på vad vi ska hitta på idag, har inga speciella ärenden att fixa heller så, sen är den aningen för kallt för att vara ute dessutom, jag vill också ha + grader här som nedre delen av svergie. Sitter också och funderar på VEM jag ska skirva om i min såkallade lista, för idag är det "Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.". Men va fan det är juh hur många som helst åså ska jag skriva en ynka.... jaja, får väll lägga till några under också som jag gärna skulle vilja träffa.




Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

haha här är det +4 ute ^^ haft fönstret i sovrummet öppet för att få vädra lite ^^ massa skönt!!



och det där med listan, du kan nog lägga in hur många du vill :P Din lista ju, ändra lite på den ;P

2011-02-10 @ 09:43:49
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback