Riktigt vidrigt

Nått som jag verkligen äcklas av är när folk snyter sig runt en, åså ser man hur dom tar upp ett väl användt papper ur fickan som dom säkert redan har snytit sig i 100gånger, det i princip knakar av gammsnoret då dom vecklar upp pappret!! UUUEEEEWWW, fan ta med en toarulle i väskan/fickan ist och ta ett nytt papper då du snyter dig, förstå hur snuskigt det är, kan juh bara tänka hur deras ficka ser ut dessutom för inte tror jag all snor stannar på pappret varje gång, nej usch!! Det finns juh dessutom små förpackningar med näsdukar som man lika väl kan ta med sig också tkr en annan, ALDRIG att jag skulle göra nått dylikt som att snyta mig i samma papper igen.

Sånhära vore kanske bra för dessa snytar människor?


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha xD

2011-02-02 @ 10:53:44
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback