Min dubbelgångare?!

Jag tror jag funnit min dubbelgångare, kanske inte utseende mässigt men beteénde mässigt, läskigt nog är det min brors flickvän, vi är så grymt lika i våra beteénden så det fan i mig inte är sant!!
Som ni vet så fann jag ett par håriga kilklackskor för någon månad sedan, när ja visade dessa för Hanna som hon heter så blev även hon helt tokig i dom och fick lov att köpa ett par likadana, haha :) Vi klär oss likt, vi är oftast dom som startar fighter med våra karlar, blygare än fan, har världens sämsta humor, tänker oss inte för innan man talar ibland, åkrädd som fan, så jävla svårt att förklara men vi är grymt fucking lika i allt, tror det inte varit nått vi har varit olik med, haha!! Jag brukar säga till min bror att han har blivit tillsammans med sin "syster" men med ett annat ansikte xD Och vi är inga wannabes, detta är liksom vi med våra personligheter som vi garvar åt varje gång vi upptäcker hur lika vi är :)

Hanna & Jag, checka skorna! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna W

men mums vilka hottentottar på bild ;)

2011-02-04 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback