Mageli fan

ja magen min är lite små krasslig än, den liksom vill inte riktigt vara sig själv. Den är sjukt uppblåst så jag fan tror jag är gravid i 6 månaden, och lever om & är jävlig. Känner mig inte spyfärdig, därimot så mätt att jag liksom mår illa utav det, problemet är att jag fan inte ätit nått direkt idag eftersom magen är så skev. Då jag vaknade mådde jag prima men sen så ville nog magen va lite jävlig med mig har jag upptäckt. Aja, hoppas det snart går över :)

Köpte 2 små söta alla hjärtans bakelser idag på coop för endast 30kr, tyckte det va billigt & det är alltid gott med bakelser så då slog jag till, inte just för alla hjärtans dag utan för att det är GOTTELI GOTT GOTT :D Hoppas min jävla mage blir bättre på kvällskvisten, annars kommer jag fan börja gråta!!


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

hon är så söt hon my! :D



ja gå in på MUS och kolla, assnygga nagellack där ;D

2011-02-14 @ 18:01:05
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback