Godmorgon! ;)

Godmorgon ni fina! :)

Hur mår mina söta läsare idag? :) Själv så mår jag toppen förutom att det är ruskigt kallt i lägenheten som vanligt, kommer ta mig en varm och härlig dusch snart och oj vad jag ska njuta utav den! :) Funderar på vad man ska hitta på idag, inte va ute och springa iaf då det är -22 ute, kan det få bli lite varmare ute nu tack så man kan våga sig ut snart igen. Vintern känns så hemskt lång... Låg och funderade på en sak igår som jag tänkt ta upp i bloggen, liksom det här om folk tror dom har ensamrätt på allt? allt som gäller frisyrer, kläder, skor osv osv osv... ska bli intressant och skriva det senare :) Hoppas ni tkr det med! :) Mysteriet på greveholm går nu på Bollibompa btw, Mikaela blir som ett litet barn igen :)


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Hahhahahhaa.. ser fram emot det!

2011-02-17 @ 10:28:41
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

jag är också glad över mysteriet på greveholm, vilken nostalgi det är! Hehe. :)

2011-02-17 @ 11:41:21
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback