Vi bara rullar fram

Sådär ja, då är jag och Nemo nyhemkommen efter en liiiten storhandling,
köpte Jesper´s favoritmat idag så jag funderar på om jag ska överraska
honom med det idag eller om jag kör det imorgon på en mysfredag?! Ja
vi får se hur vi gör helt enkelt, eller hur JAG gör ;) Började såååklart också
regna då vi hade handlat klart, så typiskt, men tur nog så fick ja med mig
paraplyet så man slapp bli blöt. Funderar på om jag ska dammsuga nu eller
senare, gör jag det nu får jag ingen hjälp att flytta på grejjerna, väntar
jag får jag möjlighet till hjälp ;) höhöhö... tror ja väntar faktiskt, låter mer
lockande må jag säga. Fick 3 kommentarer (förutom hon som gjorde min
nya design så blir det 4 kommentarer) på att min design blev jätte fin, vet
att det är bra många fler än 4 st som läser min blogg så låt höra nu, vad tycks?
HIPP HIPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback