Snart så!

Mammsen sitter på bussen och är här om cirkus 2 timmar :) Jag åker ner om 1h och 40
min och möter henne på stan så hon hittar hit. Sen tar vi bussen till coop och handlar med
oss nått gott hem! =) Kommer bli mys ikväll. Tråkigt att jag jobbar imorgon 10-16 eftersom
jag gärna annars hade tagit ett glasvin eller två ikväll. Men det kan gott vänta tills imorgon
med förstås. Roligt föresten hur ni 12 som kommenterade uppfatta mig, många sa att jag
kunde låta aningen kaxig eller bitter vida bloggen, men irl så stämmer det inte alls med hur
jag är... För på nått sätt så förstår man inte riktigt personen på andra sidan datorn som man
aldrig träffat. T.ex. Skriver jag "Jag är glad" och utan smiley kan många tolka som ja hon är
på bra humör, men gör jag ":D" en efter så uppfattas det mer som att jag VERKLIGEN är glad.
Ja ni hajar. Men i min blogg skriver jag precis som JAG vill, INTE precis som ni vill. Nej nu får
det va nog med skrivandet. Ska ödsla energi på lite små saker här hemma ist =)

P U S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback