Om en dröm kunde bli sann

Inatt drömde jag om att jag tatuerade mig, högra armen från
axeln och neråt. Åh gud vad besviken jag blev då jag vaknade
och insåg att inget på armen fanns... Längtar som inått helvete
tills jag ska tatuera mig nästa gång, kommer nog ske nu i höst
eller i början på vintern. Då kör ja och mamma samtidigt igen.

Annars så har ja nyss diskat så sitt här nu med russingfingrar,
ska strax lägga på mig ett face för snart blir det jobb för min del
och dagis för Nemo. Åh kan det bli fredag nångång då ja får va lite
ledig och mysa med Nemo. Äsch, nu ska ja dra av mig pyjamas
byxorna och ja fixa mig. Ha en toppen bra ni alla! :*


Kommentarer
Postat av: EMMA

Tack, va snäll du är. :)

Åååhhh. Är så sjukt sugen på att tatuera mig igen. Helst ska det gå fort som fan och va gratis. Haha.

2011-08-24 @ 14:42:11
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Hahahahaha ;D

Även fast jag tatuerade mig igår vill man ju bara fortsätta. Apropå ugglor är det mitt nästa motiv :) vad är ditt?

2011-08-24 @ 15:18:35
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback