Nemo gjorde en miss inatt!

Nemo gjorde en miss inatt då han ville komma och krypa upp i våran säng.

Nemo - Får jag sova hos er?
Jag - Ja men stäng dörren så inte katterna kommer in bara.

Han går iväg mot dörren, kmr tillbaka och dörren står fortfarande öppen.

Jag - Men Nemo stäng dörren då gubben.
(Nemo går tillbaka igen)
Jag - Men hur går det?
Nemo - Jag försöker juh men det går inte!!!

Jag tänder lampan och ser att han ställt sig BREDVID dörren och står och trycker in i väggen som han tror är dörren. Vi skrattade gott sen allihopa! :D Min älskade lilla tröttmössa, vad mamma älskar dig! Roligt med barn må ja säga, man slutar aldrig att bli förvånad :*


Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

aww sötunge!!

2011-08-11 @ 08:37:26
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback