Men uäck

Ja sov som en jubelidiot inatt tror jag, när väckaren ringde kändes det
inte ens som att ja sovit nått... typ legat i dvala hela natten, eller då ja typ
sovit så har ja vaknat ur en drömm. Hatar verkligen dom få gångerna man
sover som en jubelidiot, man blir så satans trött... hur ska jag orka med
jobbdagen nurå? Och hur ska ja orka kliva upp 05.30 imorgon? Åh, usch och
blä säger jag bara. Enda + med att vakna denna morgon är då man går in
på internetbanken och lönen har ramlat in... en fin lön dessutom!

Nästa helg funderar ja faktiskt på att åka ner till Kramfors, Nemo ska fira
sitt kalas den 4:e September hos morsan och pappsen och brorsan kmr dit, och
dom vill jag absolut träffa... men hmmm, får se om man har ork att åka ner helt
enkelt. Min fina vän Charlotte finns även där och hon har ja inte träffat på en
evighet, så där ska en massa kramar också spridas ut isåfall. Men som sagt,
vi får se vad som händer, inget bokat utan bara ett stort KANSKE åker ner.


Kommentarer
Postat av: cammie

så fin bild på er två.. =)

2011-08-31 @ 20:25:37
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback