Måste attans fixa nått nytt

Tittar runt på min blogg, och ja jag måste verkligen fixa nån ny design nu ikväll
för denna matta och tråkigt svarta bloggdesign funkar inte längre, man liksom blir
inte så sugen på att skriva på en tråkig blogg heller. Men ja, ska se vad jag kan
hitta på, nått läckert ska det nog allt bli! Fast då jag brukar börja göra nytt så tappar
jag alltid på nått sätt suget på hur det ska se ut och då blir det crap ändå. blä.

I övrigt är det en städ dag här hemma, måste tvätta MINST 2 maskiner med kläder,
städa i våran stora garderob, byta i kattlådan, damma av lite. Och får ångest då
jag inser hur mkt jag har att göra, man kommer alltid på massa mer att göra då man
såväl börjat också. Aja, lika bra att köra igång då. P u s s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är finare på kort då du ler än då du plutar så där med läpparna.... Det är liksom "so last year" !

2011-08-17 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback