Inte så mkt helt enkelt

Idag har dagen helt enkelt bestått av jobb, och ja
det kommer den göra fram tills på fredag. Jobbar 12-20.40
mån-tors, sen 7-15 på fre. Skulle egentligen också ha jobbat
kväll på fre, men lyckades byta till den så ja fick umgås med
Nemo innan han åker ner till Kramfors på lördag. Det blir då en
jävla massa mys på fredag och en massa massa kramar! Har
ångest redan nu att Nemo snart åker :( Mamma´s góskit! Nej
men typ dags och sova nu tror jag, en ny dag imorgon med.

Btw tkr jag det är super kul med lite frågor på min blogg, har
ni nån fråga så skriv den :) Och du får gärna eller ja helst stå
för vem du är då jag avskyr anonymitet.

7 år sen, en aning lättare Mikaela ;)
Eller ja, 10kg lättare iaf ;) haha! =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack så mycket :)

2011-08-23 @ 06:43:48
URL: http://babyfirefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback