Haft besök och valt nya "tapeter" till badrummet!

haft fin besök av Erik, Susanne och Angelika. Mkt trevligt och det blev endel snack om
dittan och dattan :) Som det ska va helt enkelt! Dom har nyss dragit hem och ja här sitter
jag nu och bara tar det lungt. Var även och valde nya våtrumstapeter till badrummet, fanns
4 alternativ och jag va inte direkt alls nöjd med nått av dom, men fick iaf bli mörkgrått golv
och vita taper med nå blommotiv på, blir säkert bra i slutändan. Nej nu ringer mammsen!!!!
Älskar min son och man till tusen!



Det du inte hajar din satmara är att dina kommentarer vet personen i fråga redan om.
och det finns en god anledning att inte publicera dom då du skrivit som en helt psykiskt
störd äcklig hundskit. Men nu vet du det så get a life you R E T A R D E D, för mitt får du icke!

Note to myself: Nu kmr jag få en till kommentar från hon som inte ska yttra sig mer tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback