Förjävla mysigt!

Varje morgon då jag ska kliva upp så svepar ja täcket om mig och trippar ut på balkongen
för att ta min morgoncigg, sen att hela grannskapet ser mig sitta där som en talibabb gör
juh inget, min morgonstund är lite viktigare ;)

I övrigt så har jag nyss tagit mig en dusch, jobb idag mellan 10-17, förhoppningsvis kanske
man får sluta lite tidigare så man hinner hem och käka innan bion börjar 18.30, som ni kanske
läst nedanför så är det bilar2 vi ska på. Nemo sitter på nålar och ja, jag typ sitter också på det.
Nej ni! Nu har ja inte tid att sitta här och se mupp ut, dags att fixa facet och kamma ut håret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jafan! Jag skrev ju att jag förmodligen hade glömt nån, se vad rätt jag hade. ;P

2011-08-06 @ 19:03:34
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja, den är riktigt fin :) Är det den som brukade bajsa utanför er?

2011-08-06 @ 22:51:10
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback