Mamma, Pappa, Nemo.... nej.... Mamma, Peppe, Nemo

Har haft en bra dag idag, Nemo började med att va lite gnällig på eftermiddagen så då bestämde vi för att gå ut och leka och springa :D Och det gillade Nemo starkt :) Vi gungade, vi åkte runt på, ja vad heter det "gungställning?" bild kommer :) Nemo åkte ruschebana och gick balansgång och vi gungade även gungbräda :D Sen när vi kom hem valde vi att fixa snabbmat, blev Mc´donalds och gott vare och Nemo fick en jätte fin "mamma mu" bok, så för en gångs skull blev man nöjd över presenten som följde med maten :) har kollat på Långben filmen och sen så lyfte ja upp nemo i min famn sedan kramade ja om honom och vips så sov han i min famn efter 5 min (19.45), nått som aldrig brukar hända då han alltid är hyperaktiv, typ ;) haha, mamma´s prins!!!

Go grabben håller på att fixa med ett halsband på dagiset som jag ska få, och snacka om att ja kommer att använda det, längtar så tills det är klart :)

Aja, ett litet inlägg blev det :)

Heter?

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

det är en bra fråga jag brukar säga gungbräda som snurrar xD



Annan fråga! Hur tusan gör du med din blogg? Vill också kunna ändra och fixa så min blir fin ^_^

2010-10-18 @ 11:49:39
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback