Dag 04 - Det här åt jag idag

Hahaha, när man tänker efter vem som gjorde denna lista måste ha varit ganska fantasilös då man väljer att lägga in nått sån här ;) Men jaja, jag kör för hela slanten =)

Jag har druckit en kopp nyponsoppa till frukost, åt korv & stripps till middag =) + 2 kaffekoppar... Älskar verkligen nyponsoppa, nå mer än jag som tkr det är grymt gott? =D

Julpyntningen är iaf klar, grymt skönt!! Men det har varit grymt roligt att få pynta & jag har varit som ett litet barn på julafton, så nu är alla julgardiner uppe, alla tomtar osv, sååå sköööönt =)

Och nu ringde nyss arbetsförmedlingen Jesper & berättade att han börjar sitt nya jobb på måndag!! =) så himmla kul & skönt att den ääääntligen är färdigt & vi får en mkt bättre inkomst trotts allt, är typ världens lyckligaste i världen nu över den situationen!! =D woho!

hade föresten besöksrekord igår IGEN =D

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

åhh nyponsoppa är så otroligt gott!! när jag fått ett glas så kan jag inte sluta! så paketet brukar vara slut samma dag som jag öppnar det!

2010-11-26 @ 11:40:27
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback