Roligt

Ja det är faktiskt ganska roligt att folk vågar kommentera här och säga sin åsikt, MEN GE FAN ATT VA ANONYMA ;) Tkr det är så himmla löjligt, har man en åsikt så ska man juh våga stå för den och stå upp för sig själv, men tydligen kan inte dom 2 missfostrerna som kommenterar min blogg göra det ;)
Dom som känner mig vet om att jag är inte den som lägger mig så lätt då det blir krig ;) utan jag glappar på ganska ordentligt och säger verkligen vad jag tkr och tänker, så den som kommenterar min blogg får alltid ett svar tillbaka ;) Remember that ;)

vad tkr ni kära bloggläsare om Kissie? Är hon den ni vill leva som?

Kissie´s förebild ;) Hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Stå på dig!!! Jag tycker Kissie är en Rolig, imtressant, larosmatisk, kreativ tjej som tyvärr inte visar dessa egenskaper. Dessutom verkar hon vara en otroligt osäker, ung tjej som behöver växa på sig riktigt ordentligt!! Hon hsr mycket bäddat för henne och hon bör använda det på ett bättre sätt. Jag gillar Inte alls henne åga hennes dåliga omdömme. Thats what i think!!

2010-05-16 @ 19:54:39
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Anonym

om du har en familj o sånt underbart liv varför lägger du då ner på slänga ut massa skit din jävla nolla du har ju verkligen inte ett liv o nä man kan inte tro att du ska bli 25år för du lever ju i kiss o bajs åldern bara kolla dina inlägg idiot. du skriver ju inget intressant mer än om dina feta polare och ditt patetiska fläskiga liv...

2010-05-16 @ 22:13:47
Postat av: ClaudiaAmanda

''om du har en familj o sånt underbart liv varför lägger du då ner på slänga ut massa skit din jävla nolla du har ju verkligen inte ett liv o nä man kan inte tro att du ska bli 25år för du lever ju i kiss o bajs åldern bara kolla dina inlägg idiot. du skriver ju inget intressant mer än om dina feta polare och ditt patetiska fläskiga liv... '' - Men hon lägger väl sin tid på vafan hon vill din idiot. Du är ju fan inte bättre som slänger skit på henne och inte ens kan stå för vem du är. Lär dig skriva som folk och inte som en jävla snorunge. Och hennes ''feta'' polare är intressant för henne och hennes läsare, eftersom det är vardagliga saker.

2010-05-17 @ 14:28:49
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Blogoom

many thanks for your dedications to this world

2010-12-10 @ 10:03:00
URL: http://www.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback