Förstår

har nog allt förstått att väldigt många är nyfikna på vad det är som gömmer sig i mitt huvudet hela dagarna lång nu ;) hemligheter hemligheter, ibland är dom för fantastiska ;) haha!! nej men seriöst så finns det en stor anledning till varför jag inte skriver om det här just nu, när ja fått det jag vill ha kommer det ut här på bloggen direkt :) Förväntar mig roliga reaktioner ;) OCH NEJ jag är INTE gravid om det är de ni tror!! :D haha!! Men denna ljusa framtid som kommer är juh helt fantastisk, jag kan bara inte förstå att det som bara snurrar i huvudet nu också kommer bli verklighet snaaaart ;) Känns egentligen långt borta än så länge men förhoppningsvis så går tiden fort och sen så pang pom på rödbettan så är allt klart :D YEEEEEJ!!!! Bara lämna allt skit bakom sig och bara (pip), pirrar i kroppen av lycka & längtan nu ;)

Undrar även om det finns några som läser min blogg som är intresserade av krims krams vi tänkt sälja?

- Handdammsugare, NY!!
- Bänkdiskmaskin
- Bärbardator
- Tv-bord
- Fotölj
- Barnkläder
- Skrivbordsstol
- Slalomskidor+pjäxor
- Akvarium (såndär skål)
- Speglar
- Högtalare (sourrand ljud)

Isåfall skriv en rad här i bloggen om ni är intresserade av nått ;) Skulle va skönt att få bort en massa jävla rat härifrån som inte alls direkt används ;) haha!! Priserna kan disskuteras därför ja inte skrivit ut några ;)

Nu har jag iaf varit duktig och skrivit nån rad i bloggen ;) Höres!!

Kommentarer
Postat av: Krister

Hej Mikaela.....roligt att läsa. Hmm dina tankar är kanske ett giftemål? Eftersom du inte var gravid så kanske man får gissa på att klockorna ska ringa. Jaja gissade bara.....hmm bänkdiskmaskin hur stor är den? Pris? Ha det så bra......

2010-05-09 @ 18:12:51
URL: http://detnorrlandskaljuset.webb.se/
Postat av: Rebecka :D

diskmaskinen :D vad ska ni ha för den?! :P

2010-05-09 @ 18:17:47
Postat av: Åsa K

Diskmaskinen.. Vad vill du ha för den? :)

Du kan ju skicka ett sms :)) Kraam

2010-05-09 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback