Föräldramöte, snack med chefen på hemköp & sedan lunch hos Svärisarna

Ja föräldramötet gick kanon idag :) Nemo hade ritat en liten teckning där han hade ritat mig, peppe, pappa, han själv, en sol & gräs :) han tänkte nog på sommarn då han ritade den sötnosen :D Åså hade han fått lite små frågor som "Vad gör dig glad - Att vara med mamma" hade han sagt då, och gissa om man sken upp som en sol då jag fick höra det :D mamma´s kille :D hihi!! Jag Älskar Dig Nemo :D

var även ner på jobbet idag och talade om för Stickan (chefen) att ja flyttar till umeå efter sommaren (31:a Augusti) , sa att jag kan jobba fram till den 22/8 hos dom :) Stickan förstog varför ja sökte mig vidare eftersom dom ska skära ner på tider efter sommaren :) så det kändes super duper skönt :D hihi!! Så nu är det ordnat också :)

Efter Nemo varit på dagis så gick vi till svärisarna på lunch, inte helt fel :D nemo fick pizza medans vi vuxna åt kallrökt lax & dillstuvad potatis, och gott var det :) Mums!! satt sen och pratade ut en hel del och det kändes himmla skönt må jag säga :) hade endel tankar att dela med varandra, vi var där i typ 3 timmar och för en gångs skull kändes det inte alls stelt att vara där :) Kanon!!

Har inte större planer för ikväll, lär bli lugna puckar, är ganska så sliten och trött bara, men det får man vara ibland tkr jag :) Jobbade juh kväll igår till 23.15, hemma 23.30 och då hade Nemo vaknat för att han drömmt en mardrömm :( Så ja la honom i soffan bredvid mig en stund så somnade han om ganska så fort :) Somnade inte förens 01.15 och skulle upp 07.00 för att Nemo skulle iväg, fick verkligen tvinga mig ur sängen ;) haha!!

Nän nu ska ja vänta på att min favorit Jesper ringer upp mig :) bye bye then!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback