Föräldramöte :) + Min lilla hemlighet ;)

Godmorgon gott folk ;) dagen startade för ett litet tag sedan, ska på föräldra möte på nemo´s dagis klockan 09.00 idag :) Andreas kommer hit vid halv 9 sen så åker vi direkt dit typ :) Ska bli skönt att höra hur Nemo har det där och så ;) Ska också även berätta för dom att vi flyttar till UMEÅ efter sommaren, där är nyheten jag inte berättat för dom flesta (närmaste vännerna vet) ;) Tänk er själva att lämna denna byhåla och flytta till Umeå?!! Helt jävla underbart och jag är så jävla lycklig!!!

Jesper fick jobb där i fredags :) Så han kommer spendera näst intill hela sommaren i Umeå, han kommer hem på helgerna :) medans jag är kvar här i kramfors över sommarn och tjänar in lite extra pengar då jag jobbar och tills uppsägningen på lägenheten är uppsagd :D För som jag förstått ska hemköp skära ner på tider efter sommaren och då har ja inte alls råd att stanna kvar här... Finns liksom inge framtidsplaner här i kramfors!! Inte mkt att göra åt utan bara att söka sig vidare :) Blir bra det också :D Är juh så glad att jag ska få leva mitt liv där uppe med Jesper, jag älskar juh honom så hemskt mkt, är fortfarande nästan som lite nykär i honom fast vi varit tillsammans i över 3 år, hur fantastiskt är inte det?!! :D Och så har jag aldrig kännt för någon annan, det är nått speciellt med min man ;)

Kommer iaf åka ner var 4:e vecka till Kramfors för att lämna Nemo hos Andreas :) Vi kom överens om att ha det så, för med Andreas ekonomi så kan han inte ha nemo varannan vecka och jag förstår honom. Så 3 veckor hos mig, 1 vecka hos Andreas och så fortsätter det :) kan bli skönt för Nemo :) Tur han har en pappa man kan prata med och lösa saker och ting bättre än vad vi någonsin kunnat :)

Förstår ni hur lycklig jag är?!!! jag ska bli Umeå bo!!! Inget jag kunde annat för ett ½ halvår sedan :D Och har juh även min bästa vän Ann-Marlene där uppe :) Så det blir så bra att komma närmare henne igen med :D Sen flyttar våra grannar Therese, Ingemar & barnen upp med :D helt otroligt va kul det ska bli :D Nu vill jag att sommaren bara ska skvischa förbi :D Så jag får flytta upp nångång och få bo heltid med min älskade man igen ;)

men nu fick ni iaf veta nyheten!! ha en toppen dag alla för det ska jag ha :D

Mina fin fina killar!! Jag Älskar Er!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen så spännande att starta om i en ny stad. Lycka till!!!! Umeå är jue en sån trevlig stad oxå. kram på dej <3

2010-05-12 @ 09:45:38
URL: http://verplupp.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh va kul! :) Spännande. Bra att ni kunde lösa det så bra också. Lycka till!

2010-05-12 @ 10:24:56
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback