En helt underbar midsommar =)

Nemo vaknar 07.30 och Jesper är en ängel och kliver upp med honom så ja fick sovmorgon till 10.00 då min mormor ringde och prata på en massa =) Då blev det slita sig upp, ta sig en underbart varm dusch =) Sen gick ja och myste lite med Jesper & Nemo innan det va dax att fixa till sig lite =) Skulle juh iväg på middag 14.00 redan hos Jesper´s pappa =) Så ja ställde mig och föna håret och när det va torrt så lockade jag det =) Och det blev så fint =) Sen blev det sminkning =) När man efter alla om och men va klar så började vi ta på oss ytterkläderna och drog oss till jesper´s pappa där maten va klar 14.30 ungefär, väldigt tidig middag tyckte jag =P Men det va gott iaf, blev sill, potatis, lax, köttbullar & sallad =) Sen en massa såser till, mums! Sen va vi där ett tag och pratade lite granna och vi började dra oss hemmåt vit 17.00 tiden, vi skulle juh till väja vid 18.00 ungefär och fika där och umgås lite på midsommar md =) Micke kom och hämtade oss och vi åkte till väja, väl där så va syrran redan där =) Uppskattades! Kollade när Nemo lekte lite och sparkade bollar för fulla muggar den lilla sötnosen, ser så söt ut då bollen typ är 1/3 så stor som han =D haha! Sen gick vi in och spelade lite spel, rita & gissa =) Åhh gud vad man skrattar åt när dom ritar, inte för att man kanske är bättre själv men ändå =) sen då vi blev less på det så spelade vi charader eller hur det stavas, vi delades upp i 2 lag, jag, Jesper, & pia i ett och Frida, Marcus & Micke i ett =) Vi hade skrivit så roliga saker dom skulle gö i vårat lag som typ "Röka en holk" & "Se på porr" fy vad man fick skratta så tårarna rann =D Sen så va klockan lite väl mkt, närmare 22.45 så då vare bara att dra sig hemmåt för Nemo skulle sova =) Blev nattning direkt då vi kom hem och han somnade efter en stund =) Sen blev det att se på lite film och mysa sen hopp i säng =)

Idag fick man värsta sovmorgonen., jag & Jesper som förväntat oss att han  skulle vakna 08.00 ändå men icke, han vaknade 10.40 =D  Så nu sitt ja här och skriver efter många om och men =D Ska väll en sväng till mamma sen, lovade hon det =) jaja inge mer att skriva iaf =P Mer än att jag hade en FÖRJÄVLIGT BRA OCH MYSIG MIDSOMMAR!

Tjoflöjt!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjoho!



Ska ni till Tobbe på onsdag? Kram

2009-06-20 @ 15:37:13
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja vi ska också dit. Kommer nog dit till runt kl 13-14. Ses då :-) Kram

2009-06-20 @ 18:01:53
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback