Huvudet är full med känslor

Ibland.... Ja ibland kan känslor vara jobbiga, inte riktigt veta vad man ska göra med dom och vart man ska ta vägen. Många tankar som snurrar i mitt huvud nu. Jag hoppas allt ordnar sig till det bra!

Börjat iallafall bli mitt rätta jag nu, rycker mig i kragen! Hosta och lock för örat har jag men det överlever jag med, bättre än 39.8 graders feber iallafall, fy fan vad kass jag var då! Har smittat många jag, Jesper, Nemo, Maria & Patric, dumma mig! Men det är dom som är för närgågna när jag är sjuk, haha, skyller på dom :D

Annars så är väll allt som det ska men annorlunda på nått sätt, det är nått speciellt ja inte kan berätta om men det liksom finns där, en väldigt nära ja tkr om men som snabbt kan försvinna med ett fel steg och det vill jag inte. Kan man inte få slå av systemet uppe i huvudet ibland? Bara för en stund?

Har jobbat kväll idag, träffa många man känner :) Alltid lika trevligt :) Och just nu sitt man vid datorn, Jesper & Nemo snarkar, bara lilla jag som är vaken med mina sjuka tankar, men det är ganska skönt ändå och få tänka för sig själv utan skrik och bråk från Nemo, det behövs!

Jag tänker på dig <3



Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Nåt som hänt vännen?

Nu är det jag som blivit sjuk, tro du smittat mej via datorn xD

2009-02-04 @ 21:20:49
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är utmanad! Kika min blogg för mer info :]



2009-02-05 @ 08:10:51
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Lillasyster

jag gissar på att det är bror du skriver om. jag kan ha fel, men om jag har rätt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. jag vill säga att det kommer bli bra, men jag vet inte om jag ens själv tror på det längre. men för dig, för mig, hold on, det är inte över än.

2009-02-06 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback